Mina dagar i Oslo

Hallå där, nu är jag hemma i Sverige igen.
Tänkte berätta lite om mina dagar i Oslo, kommer även kunna lägga in lite bilder nu när jag är hemma:)

måndagen hände det inte så mycket, jag åkte buss till Oslo, min syrra hämtade mig på bussterminalen och vi gick hem till henne. min syrra jobbade på kvällen så då var jag själv i lägenheten. Jag var ganska trött så jag sov medan hon jobbade.

tisdagen var min syster ledig så vi åkte ut till MAXBO och köpte lite silikon, måla grejer mm. till lägenheten. Innan vi gick hem så åt vi lunch på restaurangen där min syster jobbar.
Sen träffade vi våran bror och tog en kopp kaffe på ett café.







Min syster jobbade hela onsdagen så jag fick underhålla mig själv, så jag gick ut och solade. När solen hade försvunnit så begav jag mig ner på stan. Hade Tänkt att jag skulle gå lite i affärer, men jag visste inte riktigt var de låg, så jag gick till Therese istället och väntade där tills att hon slutade jobbet. När hon hade slutat tog hon med mig på en snabb tur genom stan och visade mig 4 köp center.
Jag provade även hennes peruker.


Therese jobbade även hela torsdagen, så nu när jag visste vart det fanns affärer så tog jag mig en heldag på stan och shoppade en del grejer.
Jag köpte:
1 st långklänning
1 st halsband
1 st "topp"
1 par leggings
1 par skor


fredagen hade vi en riktigt slappar dag, eller i alla fall jag, för min syrra jobbade på kvällen.

Och på lördagen åkte jag hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0